Výsledky PET/Informace k léčbě

06.01.2021

Na hematologii už na mě čekala paní doktorka s výsledkem PET.

Řekla mi, že mám tumor v hrudní části, který má cca 12 cm.

Z 2. stádia se najednou stalo 4. stádium.

Moje otázka byla, z čeho to může být? Za poslední rok jsem byla maximálně, tak 2x nemocná. Neuměla jsem si to vysvětlit. Od narození mám srdeční šelest a jsem sledována na kardiologii. Zhruba ve 12 letech jsem prodělala mononukleózu.

Dozvěděla jsem se od paní doktorky, že z největší pravděpodobností to je z nedoléčené mononukleózy a kdo prodělal mononukleózu, tak do 20 let od propuknutí tohoto viru se může projevit ve formě rakoviny = Hodgkinův lymfom.

V ten den jsem dostala tolik informací a hlavně velké množství léků.

Byla jsem ráda, že tam se mnou byla mamka.

V ten okamžik je člověk úplně paralyzovaný a nevěří tomu, co se mu právě děje.

Co bylo pro mě důležité je, že Hodgkinův lymfom je velmi dobře léčitelný, ale také jsem se dozvěděla, že se často vrací.

Tohle slovo ze své hlavy musíte dostat pryč, i když vím, že je strašně těžké to vysvětlit naší hlavě.

Nikdo z nás se nechce vrátit na to stejné místo. Nikdo z nás nechce přijít opět o vlasy.

Možná se u někoho z nás projeví hypochondrie a více se budeme pozorovat. Proto po léčbě musíte svoji hlavu zaměstnat něčím jiným a začít si život více užívat a uskutečňovat své sny, pokud je to možné.

Myslím si, že člověk musí změnit svůj životni styl. Opět vím, že když tady řeknu, ať se nikdo z vás nestresuje, že je to někdy nemožné. V dnešní době žijeme skoro každý ve stresu. Každý z nás řeší práci, finance a jiné.

2020 © Hodgkinův lymfom.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky