Pokračování v léčbě

12.07.2021

Den 23.12.2020 byl dnem vítězství, alespoň tedy na pár měsíců.

Po ukončení léčby se chodí za 3 až 4 měsíce na kontrolní PET/CT.

Začala jsem se cítit opravdu dobře. Snažila jsem se dělat vše pomalu, protože jsem věděla, že tělo je stále slabé a potřebuje nabrat sílu.

Chtěla jsem nějakou motivaci, a tak jsem si koupila chytré hodinky. 😊

Každému pacientovi s lymfomem nebo jinou rakovinou doporučuji během léčby i po ní:

--> Chodit na krátké procházky.

--> Protažení 10-15 min. každý den. 

--> Pořídit si rotoped, když to bude možné.

Začala jsem jezdit na bruslích.

4x týdně půl hod.


Každé ráno chodím běhat (max. 15 min.)


Nastavení hlavy je důležité, a proto jsem úplně zapomněla, že jsem chodila do nemocnice. 😊

Po 4 měsících jsem šla na kontrolní PET/CT. Připravila jsem si k paní doktorce otázky, zda si mohu udělat tetování nebo jet k moři. Věděla jsem, že v prvním roce po ukončení léčby se pobyt u moře většinou nedoporučuje.

V žádných studiích jsem ale nezaznamenala, že by pobyt u moře nesl riziko návratu onemocnění. Rizikem jsou především infekční choroby, protože imunita je stále slabá.

Otázky tetování/moře jsem nepoužila, protože mi paní doktorka oznámila, že v těle mám metabolickou odpověď.

To znamená, že jsem v Petku svítila. Neví se, zda je to zánět nebo lymfom.

V tuhle chvíli je ozařování jako taková prevence.

Dozvěděla jsem se, že budu docházet do Protonového centra na Bulovku


                                                                                                                                                                                                            V dalším článku se dozvíte rozdíl mezi protonovou a fotonovou léčbou.

2020 © Hodgkinův lymfom.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky