Jak jsem se zabavila v průběhu chemoterapie

10.01.2021

Jednou jsem prohlásila kamarádovi, že bych mohla začít malovat, i když jsem malování nikdy neměla ráda. Neměla jsem prostě talent. Viděla jsem prostřednictvím youtube video, kde jedna paní ukazovala, jak se maluje krajina. Jednalo se o malování olejovými barvami. Když jsem se s kamarádem setkala následující den, tak mi přinesl dárek. Byl to tento kufřík, kde jsou olejové barvy. 



V duchu jsem si řekla, že první dílo snad nepokazím. Byla by to škoda barev a toho všeho, co je v kufříku. Takhle vybavený kufřík jsem neměla ani na základní škole.  :-D

V tuhle chvíli jsem začala malování brát vážně. Koupila jsem si malířský stojan a plátýnka.

Nedokázala jsem si představit, jak v průběhu léčby budu doma malovat. Řekla jsem si, že je možné, že budu malovat jednu čárku za týden.  :-D

Nakonec jsem namalovala 5 obrazů, které měly i své zájemce. 

Krajina
Krajina

Poté jsem se začala zajímat o otužování a našla jsem si týpka, který se jmenuje WIM HOF, též známý jako THE ICE MAN. To, co on dělá je vlastně metoda, která spočívá v dechovém cvičení a otužování ledovou vodou a má vést ke zlepšení celkové imunity. Řekla jsem si, že po léčbě se tomu budu věnovat na 100 %. Ke konci léčby jsem dostala od dalšího mého kamaráda knihu WIM HOF, a tak jsem začala studovat teorii v knize. Nyní mám teoretické znalosti, které budu moci na sobě aplikovat.


Nikdy jsem si nemyslela, že budu v ruce držet háček a žinylku. Ano, i to bylo náplní mých chvilek, kdy jsem se cítila relativně dobře.

Dečka
Dečka

Je důležité, že v tuhle chvíli člověk nesmí být sám, a proto je dobré být stále v kontaktu virtuálně i osobně s přáteli.

Tímhle vším chci tedy říct, že každý z vás si určitě vymyslí něco, čím vlastně zabaví svoji hlavu. Pro tuto léčbu je to velmi důležité.

2020 © Hodgkinův lymfom.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky