Úvod

01.01.2021

Ráda bych se s vámi podělila, krok po kroku, o mou životní zkušenost s rakovinou, která nese název Hodgkinův lymfom.

Sdílení této zkušenosti - boji proti rakovině, je pro mě taková psychická terapie.

Provedu vás tímto mým životním obdobím od začátku až po konec léčby. 


Na rok 2020 nikdy nezapomenu, protože v tomto roce propukla pandemie Covid-19 a spolu s ním i moje diagnóza Hodgkinův lymfom neboli rakovina lymfatických uzlin.

Rok 2020 mě naučil spoustu věcí.

Začala jsem především myslet sama na sebe.

Snažím se omezit stres, i když to v některých situací prostě nejde.

Začala jsem se zajímat o dechové cvičení a otužování, které pomáhají imunitnímu systému.

Raduji se více ze života.

Mám chuť začít uskutečňovat své sny.


2020 © Hodgkinův lymfom.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky